Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Data publikacji strony internetowej: 2020-09-15. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-3-28.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Cecylia Gasz-Płońska, gok@hazlach.pl, Marek Sojka, sojka@tlen.pl lub Malwina Dawczyk-Neblik, gok_administracja@hazlach.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 33 856 97 68. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Budynek Gminnego Ośrodka Kultury w Hażlachu przy ul. Głównej 37:
siedziba: ul. Północna 5, 43-418 Pogwizdów
Parter: Sala zajęć i sportowa, biura, toalety, kuchnia.
Wejście główne do budynku jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
W budynku brak windy i schodów. Toaleta dla osób poruszających się na wózkach znajduje się na parterze.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych, platform, informacji głosowych, oznaczeń w alfabecie Braille’a, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Brak miejsca wyznaczonego dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Budynek nie jest wyposażony w aplikację tłumacza polskiego języka migowego.
Gminny Ośrodek Kultury w Hażlachu, ul. Główna 37, 43-419 Hażlach, siedziba: ul. Północna 5, 43-418 Pogwizdów
adres e-mail:
nr tel. 33 856 97 68
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |